באירוע הוקרה למתנדבי זק"א: נחנך אופנוע חדש למרחב לכיש

נדב דוד No Comments on באירוע הוקרה למתנדבי זק"א: נחנך אופנוע חדש למרחב לכיש

אמש התקיים אירוע הוקרה רב רושם לכבוד מתנדבי זק"א מרחב לכיש, בו הוכרזה תוספת כוח משמעותית לשירותי ההצלה במרחב עם אופנוע חדיש שיצטרף לכלים הקיימים. באירוע השתתפו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, רב העיר הגאון רבי יוסף שיינין, הרב ראובן קמיל רב המשטרה במחוז דרום, הגאון רבי מאיר אבוחצירה מחשובי רבני העיר, נציגי משטרת ישראל מחוז דרום | גלריה

צילום: דוברות זק"א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

זק"א חנכה אמש אופנוע חדש שיצטרף ליחידת האופנוענים הפועלת באשדוד הפועלת בעיר, וברחבי הארץ, מאז שנת 2001. חניכת האופנוע התרחשה אמש (15/1) באירוע הוקרה וגיבוש למתנדבי זק"א מרחב לכיש בה נכחו ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, רב העיר אשדוד הגאון רבי יוסף שיינין, רב המשטרה במחוז דרום הרב ראובן קמיל, הגאון רבי מאיר אבוחצירה מחשובי רבני העיר אשדוד, נציגי משטרת ישראל מחוז דרום, חברי הנהלת זק"א ובכירי זק"א בראשם מנכ"ל הארגון דובי ויסנשטרן, שנשא דברי ברכה ותודה למתנדבים: "אנו גאים לחנוך היום את האופנוע החדש שסייע במאמץ הכביר שלכם בכל משימה לה אתם נדרשים. אתם האור של החברה הישראלית, ואנו גאים ומודים על פועלכם. בהזדמנות זו, אודה לראש העיר ידידנו מר יחיאל לסרי על שיתוף פעולה פורה לאורך השנים, ועל התגייסותו לטובת ארגון זק"א".

כאמור, ליחידת האופנוענים הפועלת בעיר הצטרף היום חבר חדש- אופנוע מאובזר בציוד רפואי חדש. יחידת האופנוענים של זק"א הוקמה בשנת 2001. כאשר המטרה הייתה לתת את המענה המהיר ביותר במקרי חרום רפואיים, דבר שהוכיח את עצמו לאור העלייה הדרמטית במספר הרכבים על הכביש, דבר שמקשה על האמבולנסים להגיע בקלות ומהירות לאירועים רפואיים. דני סויסה, מתנדב זק"א שקיבל את האופנוע החדש: "מברך ומתרגש על קבלת האופנוע. ב 17 השנים האחרונות שאני מתנדב בזק"א ובמקצועי חובש רפואת חירום, יצא לי לטפל במאות אירועים, ואני שמח שכעת אוכל להתנייד ולהגיע אל אותם אירועים ביתר קלות ובמהירות- כל דקה בהגעה אל פצוע יכולה להיות קריטית לחייו, והאופנוע הזה יכול להיות הגורם שיעשה את ההבדל ."

ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר אשדוד, אמר "כל חברי העירייה ותושבי העיר אשדוד מעריכים ומוקירים את פעילות הקודש של המתנדבים באיתור נעדרים ומתן כבוד המת. אני שמח על כל הזדמנות שיש לי להודות להנהלת הארגון ולמתנדבים המסורים. אנו בעירייה נמשיך לסייע לארגון בכל דרך אפשרית".

הגאון רבי יוסף שיינין שליט"א רב העיר אשדוד, אמר: "מרגש להיות בטקס השקה של אופנוע זק"א ולראות את המתנדבים הקדושים שעושים מלאכת קודש הקשה מכל. אני מברך אתכם שהאופנוע הזה ישמש רק ללידות".



0 תגובות